Vi tar ansvar for at du skal bli fornøyd. Vi jobber med kvalitetskontroller fra A til Å og gjør alt vi kan for at du skal ha en god handleopplevelse. Kun en ting er godt nok: Du skal være fornøyd med KAOS.

Innkjøp og produksjon 

Alt vi gjør av tekstil- og lærproduksjon foregår i India, i et område som heter Noida. Her har vi også et eget prosjektapparat med et utstrakt ansvar for alt av innkjøp og produksjon i forbindelse med KAOS tekstil og materialer. Prosjektapparatet er en objektivt aktør mellom oss og våre produsenter og bistår med kvalitetskontroller i alle ledd; fra å velge den rette produsenten, bistå oss med å finne de riktige kvalitetene på tekstil, helt frem til et parti er ferdig produsert og klargjøres for frakt til våre lager i Norge og Sverige. 

Vi har jobbet med produksjonsapparatet vårt siden 2015 og forholdet føles som familie. Vi snakker mye på både Skype og mail og vi møtes årlig i Norge eller India for å gå gjennom alle prosjektforhold og holde stø kurs videre.

REACH og Oeko Tex

Alle våre produsenter er sertifisert i henhold til REACH. Vi jobber også med Øko Tex sertifiserte leverandører der vi produserer 100% økologiske tekstiler, som vi blant annet gjør i KAOS sitt sengesett. 

Etterkontroll av varer 

Når et parti har ankommet våre lager i Norge og Sverige, ser vi alltid over varer før vi sender ut til privatkunder. Til tross for omfattende kvalitetskontroller vil det alltid kunne forekomme svakheter i en produksjon. Og enkelte svakheter kan være vanskelig å fange opp.

Garanti

Vi er sikre på at KAOS produkter holder høy kvalitet, og at produktene våre vil bli godt brukt. Vi garanterer at du vil bli fornøyd med KAOS produktet ditt. Det betyr: Dersom du skulle oppleve noen mangler etller har noe å utsette på et produkt gjør vi alltid vårt ytterste for å bistå med en god løsning. Er du fornøyd, er vi fornøyd. 

Gratis frakt og retur

Du har alltid gratis frakt, 14 dager åpent kjøpt og gratis retur i løpet av 14 dager fra ditt kjøp når du handler fra itskaos.no. Husk å sende oss en epost dersom du ønsker å returnere en vare - vi må sende deg en egen frakt-etikett som du klistrer på retur-sendingen for å få gratis retur. 

Reparasjon

Som merkevare har vi en plikt til å ta ansvar for bærekraft. Vi gjør det til vårt ansvar å minimere bruk og kast-mentaliteten i samfunnet og ønsker å påvirke dette der vi kan. Dersom du opplever en svakhet med produktet vil vi alltid tilby oss å reparere dette så fremt det finnes en god løsning. En løs tråd eller en løs strikk lar seg for eksempel lett reparere. Vi samarbeider med en dyktig skredder i Oslo og tar alle kostnader rettet til eventuell frakt og reparasjon. 

Du vil i tillegg alltid bli tilbudt en ny vare om du heller ønsker det. I så tilfelle vil vi uansett reparere varen og gjøre den i god stand, slik at den kan bli en del av KAOS kvartalsvise bruktsalg. 

Brukte varer

Som en del av KAOS arbeid med bærekraft tar vi ansvar for å gi nytt liv til brukte varer. Dersom vi får inn produkter med en løs tråd som byttes mot en ny vare, vil vi reparere og sette produktet i topp stand. Hvert kvartal har vi utsalg av second hand produkter (kun i Studio KAOS) som vil være like gode som nye. Second hand produktet har sin egen unike historie og en lavere utsalgspris, men vil gjøre akkurat den samme jobben som en ny og glede deg i mange år fremover. 

Handlenett

I løpet av 2017 vil vi avvikle eksisterende dustbags som enhver Ransel er pakket inn i når du mottar den. I stedet vil Ransel + alle andre varer leveres i et bærekraftig handlenett som du kan bruke til andre ting. Alle som handler i Studio KAOS vil dessuten få et bærekraftig handlenett fremfor en plastpose. Handlenettet kan du bruke i senere tid og trenger ikke å kastes som en vanlig plastpose. Det er kun når vi må sende bestillinger på nett at vi foreløpig benytter plast-emballasje. 

Miljørabatt

Alle som handler på nett får muligheten til å hente bestillingen sin selv i Studio KAOS i Oslo. Ved å velge dette alternativet kan du spare 10% på hele handlekurven din, som takk for at du sparer miljøet for frakt og plast-emballasje. For å løse inn Miljørabatten må du velge "Hente selv" som fraktmåte og oppgi "MILJØ" som rabattkode i handlekurven din. Bestillingen din er klar til henting så snart den er gjennomført, og kan hentes alle hverdager mellom 9-15.30.

Har du spørsmål eller tilbakemeldinger?

Vi ønsker å høre fra deg. Kontakt oss på mail, telefon, facebook eller Instagram. Gi oss gjerne et telefonnummer vi kan nå deg på. Vi svarer så fort vi kan!

Og sist men ikke minst: Vi er veldig glade for både omtaler på Facebook og omtaler av produkter, så om du har et minutt og avse takker vi og neier for at du gir oss tilbakemeldinger også her :-)