Vi tar reklamasjoner på alvor og vil alltid høre fra deg dersom du har opplevd en feil med produktet. Vi gjør vårt beste for å hjelpe deg.

Har du kjøpt produktet hos en av våre forhandlere ber vi deg kontakte forhandleren du handlet hos. Dialogen vil foregå mellom deg og forhandler. 

Har du handlet fra KAOS nettbutikk, send oss en mail med følgende info:

  1. Ditt ordrenummer (eks #1234)
  2. Hva reklamasjonen gjelder + bilde av problemet

Vi svarer deg så fort vi kan, og normalt i løpet av 24 timer. 

Prosess og skjema

Dersom en vare kan repareres, vil vi tilby oss å reparere varen for deg.

1. Reparer varen lokalt hos skredder og ta vare på kvitteringen. Vi refunderer reklamasjonen mot levert kvittering.

2. Dersom du blir enig med vår kundeservice om at vi skal reparere varen for deg kan du enten levere den til oss i Studio KAOS (åpningstider her) eller fylle ut dette skjemaet som må  sendes sammen med varen som skal repareres til:

KAOS 
C/O OPT
Østre Aker vei 24 B
0581, Oslo

Vi anbefaler å bruke sporing på sendingen så du til enhver tid har kontroll på hvor varen befinner seg. 

Dersom du blir enig med kundeservice at varen ikke kan repareres, vil det utstedes en ny vare til deg. Enten fra forhandleren du først handlet fra, eller direkte fra KAOS dersom du handlet fra KAOS nettbutikk.