Du står fritt til å returnere varen innen 14 dager fra du plasserte bestillingen din. Skulle du angre kjøpet eller ha behov for å returnere varen ber vi deg fyll ut dette skjemaet og sende utfylt skjema sammen med varen til:

KAOS
Att: Lettbutikk
Postboks 42 Alnabru
0614 Oslo

Du er selv ansvarlig for returen. Vi anbefaler å bruke sporing på sendingen så du til enhver tid har kontroll på hvor varen befinner seg. 

Reklamasjon

Vi tar reklamasjoner på alvor og er kjent for å yte god service. Vi vil høre fra deg dersom du har opplevd en feil med produktet.

Send oss en mail med følgende info:

  1. Ditt ordrenummer (eks #1234)
  2. Hva reklamasjonen gjelder + bilder av problemet

Vi svarer deg så fort vi kan, og normalt i løpet av 24 timer. 

Prosess og skjema

Dersom en vare kan repareres, vil vi tilby oss å reparere varen for deg.

1. Reparer varen lokalt hos skredder og ta vare på kvitteringen. Vi refunderer reklamasjonen mot levert kvittering.

2. Dersom du blir enig med vår kundeservice om at vi skal reparere varen for deg kan du enten levere den til oss i Studio KAOS (åpningstider her) eller fylle ut dette skjemaet som må sendes sammen med varen som skal repareres til:

KAOS
Att: Lettbutikk
Postboks 42 Alnabru
0614 Oslo

Vi anbefaler å bruke sporing på sendingen så du til enhver tid har kontroll på hvor varen befinner seg. 

3. Dersom du blir enig med kundeservice at varen ikke kan repareres vurderer vi fortløpende hvordan vi best kan løse problemet for deg.